Žádné obavy, hra Rondo je jednoduchá! Pročtěte si odpovědi na nejčastější otázky uživatelů a pravidla fungování pochopíte za pár minut.
Pokud jsme objednávku ještě neposlali, adresu doručení vám můžeme změnit. V takovém případě nám prosím napište na adresu info@rondo.cz, připojte informaci, o jakou objednávku se konkrétně jedná a na jakou adresu ji chcete poslat.
Pokud jsme objednávku stihli poslat, adresu už bohužel změnit nedokážeme.
To bohužel není možné. Jakmile objednávku vytvoříte, typ platby bude ten, který jste si zvolili a nejde to zpětně změnit. Proto si prosím pečlivě rozmyslete, jaký typ platby zvolíte.
Pokud objednáváte vyhranou slevu zejména kvůli nabízeným dílkům, je vždy lepší platba předem (dílky se připisují téměř ihned). V případě dobírky dojde k připsání dílků až ve chvíli, kdy nám dopravce potvrdí vaši platbu. To může trvat až několik dní od doručení balíku.
Pokud jsme vaši objednávku ještě neposlali, napište nám prosím na adresu info@rondo.cz a my se ji pokusíme zrušit. Přidejte k žádosti o storno objednávky i informaci, o jaký produkt se jedná (případně číslo objednávky či registrovaný e-mail, píšete-li z nějakého jiného).
Následně vám zrušení objednávky potvrdíme v odpovědi, v případě předem zaplacené objednávky zajistíme co nejrychlejší vrácení peněz.
Pokud je objednávka z naší strany již odeslaná, nepřebírejte ji prosím od dopravce, ten nám balíček pošle zpět (v případě dobírky). Jestliže jste objednávku zaplatili předem, napište nám prosím informaci, že jste balíček nepřevzali, abychom mohli zajistit vrácení peněz.
K omezení možnosti platby na dobírku jsme přistoupili z důvodu vysokého množství nepřevzatých zásilek, díky kterým nám vznikaly vysoké náklady na dopravu, a nebyli bychom tak nadále schopni poskytovat nejnižší ceny na trhu.
Pokud jste pečlivým a vzorným zákazníkem a na Rondu máte z minulosti všechny objednávky v pořádku doručené a převzaté, ozvěte se nám na info@rondo.cz a my se pokusíme vám dobírku u objednávky nastavit.
Dorazilo vám poškozené, nefunkční nebo úplně jiné zboží? Stát se to bohužel může, ale nic se neděje. Všechno dáme do pořádku a zboží vám vyměníme. Nejjednodušším způsobem, jak k nám zásilku dostat nazpět, je využití Zásilkovny a jejího štítku.
Odeslání balíku prostřednictvím štítku je zcela zdarma.
Ozvěte se nám, prosím, na adresu info@rondo.cz a my vám obratem zašleme štítek pro Zásilkovnu a reklamační formulář. Formulář je potřeba vyplnit (zejména uvést vaše údaje a popis závady) a fyzicky jej vložit do balíku, štítek pak vytisknout a nalepit jej zvenku balíku. Štítek obsahuje naši adresu a všechny důležité informace, takže není potřeba řešit cokoliv dalšího.
Další možností je balíček poslat Českou poštou, v tom případě však nehradíme poštovné.
Pro odeslání prostřednictvím České pošty použijte prosím tuto adresu:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Vždy nám však, prosím, nejprve dejte vědět, abychom společně připravili reklamační formulář. Bez něj to nepůjde.
Na veškeré zboží platí standardní dvouletá záruka.
Pokud se vám zboží nelíbí, čekali jste od něj trochu něco jiného, nebo vám zkrátka nesedí, samozřejmě je možné ho do 14 dnů od doručení vrátit a dostat za něj peníze nazpět. Nejjednodušším způsobem, jak k nám zásilku dostat nazpět, je využití Zásilkovny a jejího štítku. Odeslání balíku prostřednictvím štítku je zcela zdarma.
Ozvěte se nám, prosím, na adresu info@rondo.cz a my vám obratem zašleme štítek a formulář k odstoupení od smlouvy. Formulář je potřeba vyplnit (zejména uvést vaše údaje, hlavně číslo účtu pro vrácení peněz) a fyzicky jej vložit do balíku, štítek pak vytisknout a nalepit jej zvenku balíku. Štítek obsahuje naši adresu a všechny důležité informace, takže není potřeba řešit cokoliv dalšího.
Další možností je balíček poslat Českou poštou, v tom případě však nehradíme poštovné.
Pro odeslání prostřednictvím České pošty použijte prosím tuto adresu:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Ano, možnost zakoupení prodloužené záruky jsme spustili nedávno. Dva dny po doručení zboží obdržíte e-mail s nabídkou prodloužené záruky, všemi podstatnými informacemi a tlačítkem pro aktivaci prodloužené záruky. Stejný e-mail obdržíte i měsíc před koncem standardní dvouleté záruky.
Pokud byste e-mail již nemohli najít, nic se neděje. Prodloužení záruky si můžete zakoupit i skrze stránku Moje objednávky. Stačí najít konkrétní objednávku a kliknout na tlačítko u této objednávky.
V balení každého našeho produktu naleznete manuál, který je i v češtině. Ten by vám měl s naprostou většinou problémů pomoci. Pokud jste manuál v balení nenašli, nebo jste v manuálu nenašli informaci, kterou hledáte, ozvěte se nám na info@rondo.cz a my vám pošleme manuál, případně se pokusíme informaci zjistit a poradit.
Nebo se můžete zkusit zeptat zákaznické podpory přímo výrobce produktu.
Můžete si také přečíst plné znění našich obchodních podmínek.